Nalezeno 6 výsledků hledání

Zpět

od Flatron
pondělí 14. 10. 2013, 17:11:53
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Kdy u vas zacala pedofilie?

Já si toho začal všímat přesně ve 12 letech. Zamiloval jsem se tehdy do stejně starého spolužáka. Byli jsme přátelé, takže jsem tomu nepřikládal velikou váhu. Bral jsem ho jako hodně hodně dobrého kamaráda. Já ale stárnul a začal jsem si všímat s každým dalším rokem, že moji přátelé nejsou staří jak...
od Flatron
sobota 26. 10. 2013, 20:49:37
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Já, pedofil

Jmenuji se Jakub a je mi 20 let, momentálně studuji na vysoké škole. Jsem normální kluk jako každý jiný, vidím akorát krásu tam, kde ji jiní nevidí. Toto je můj příběh. Můj život začal zhruba stejně jako životy ostatních. Vyrůstal jsem s mámou s tátou v milující a fungující rodině. Otec pracoval a m...
od Flatron
neděle 27. 10. 2013, 0:19:25
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Kdyby jste si mohli vybrat

Já bych to nevyměnil. Jsem rád, že jsem takový i přes to, že mi pedofilie občas způsobuje deprese nebo cítím něco, co není úplně správné. V životě jsem měl pár holek ale co to je láska jsem poznal až díky dětem. Není nic krásnějšího, než si získat u dítěte jeho důvěru. Nezažil jsem v životě nic tak ...
od Flatron
čtvrtek 5. 6. 2014, 9:46:16
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Dobrý hoch

Německý film Guter Junge (Dobrý hoch) vypráví příběh o Svenovi, kterému zemře matka u které žil po rozchodu rodičů. Protože Sven ještě není plnoletý, musí se nastěhovat k otci, se kterým bohužel nemá moc dobrý vztah. Jeho otec se však snaží se Svenem navázat pěkný vztah, čím více času s ním ale tráv...
od Flatron
sobota 13. 6. 2015, 0:45:22
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Je coming out dobrý nápad?