Jsi pedofil ochotný věnovat trochu času vyplňování dotazníku ohledně tématu pedofilie? Vyplň prosím dotazník k výzkumné části seminární práce!

Nalezeno 5 výsledků hledání

Zpět

od Sněhulák
čtvrtek 30. 1. 2014, 12:38:48
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Ahoj!

Ahoj, bylo mi řečeno, že toto fórum je fajn, tak jsem se zaregistroval. :) Moc zajímavého toho o sobě napsat nemůžu - je mi 23, studuji VŠ a stejně jako ostatní trpím společenskými předsudky. Kromě toho mě sžírá takřka naprostá absence jakýchkoli kontaktů s kutíky, pročež jsem si dal předsevzetí, že...
od Sněhulák
pátek 21. 2. 2014, 11:20:31
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Je můj přítel pedofil? (Kafe.cz)

Stručné, jasné. Sice nevím, jak vypadala diskuse na oné stránce - podobné články a obzvlášť reakce pod nimi nemám sílu číst, tudíž jsem se na to nepodíval -, ale tento odstavec, ať už by byl použit kdekoli, se mi líbí. Někoho by možná akorát mohly pohoršovat termíny jako "porucha" nebo "normální", a...
od Sněhulák
pátek 14. 3. 2014, 21:22:17
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Úřady často nechávají děti i v rodinách, kde je týrají

Strašné. Je vskutku k nevíře, jaký způsob "odporu k ústavům" zdejší úřady zvolily. Problematice nerozumím, ale když existuje tak ohromné množství lidí, kteří by za dítě dali cokoli, proč se prokazatelně týrané děti ihned neumisťují do jejich péče? Ani já nechápu, kde se v někom bere ta jistota, že v...
od Sněhulák
sobota 15. 3. 2014, 12:23:04
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Ahoj!

Pochválil ti už někdo avatara? Je to krasavec :-) Díky, ještě ne, objevil jsem jej teprve včera :) Když jsem narazil na jeho fotku, zarazil jsem se a hned jsem věděl, že hledání avatara bylo úspěšné. Zvláštní, jak mě na první pohled zaujal; působí na mě mimořádně kamarádským, milým dojmem. Snad tak...
od Sněhulák
čtvrtek 15. 5. 2014, 13:59:48
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Záchrana kutíka