Nalezeno 9 výsledků hledání

Zpět

od Suzanka Suzi
neděle 5. 4. 2015, 9:44:00
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Pozdrav a prosba o spolupráci

Dobrý den, zdravím Vás, chtěla bych se nejprve představit - jmenuji se Zuzana Ždychová, je mi 26 let a pracuji jako sociální pracovnice v Domově pro osoby se zdravotním postižením. V současné době studuji navazující magisterské studium v Ústí nad Labem - Vychovatelství pro speciálně pedagogické inst...
od Filip
sobota 18. 7. 2015, 19:21:19
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Zklamání aneb smysl života

Nájsť si zmysel života, tak táto vec trápi mnoho pedofilov. Na rozdiel od väčšinovej populácie, máme tú nevýhodu, že v dnešnej spoločnosti, môžeme ťažko nájsť zmysle života tam, kde ho nachádza majorita a to vo vlastnej rodine. Pričom mnoho z nás, vlastne väčšina túži po vlastnom dieťati. Ak je rodi...
od kredenc
pondělí 20. 7. 2015, 20:25:03
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Youtube

Nemôžem si odpustiť, ale toto je proste sexy :D
od Marco Freeman
neděle 11. 10. 2015, 13:36:54
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Dětské výroky

Jeden dětský výrok z reálu:

"Víš, proč jsou dospělí lidé pořád tak smutní? Protože už nevidí svět dětskýma očima. A já dětské oči mám, a taky jsem šťastnej. Chceš vidět, jak svět vidím? Zavři oči." Sedl mi na klín, přitulil se a řekl: "Takhle."

(9 let)
od Tsu
pondělí 7. 12. 2015, 21:54:54
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Pro odreagování - vtipy a jiné srandičky

Teď jsem si vzpomněl na jednu příhodu z dětství. Bylo mi 13. S kamarádem jsme chodili po škole do knihovny na internet. Mimo jsme šli i na jeden chat, kam píšu: "Je tu nějaká sexy holka?" ... Jako první mi přijde zpráva: "Ty budeš určitě nějakej peďák!" ....Po 10 letech musím bohužel souhlasit. Sleč...
od Mathias8
neděle 27. 12. 2015, 21:38:34
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Sexuální přitažlivost oblečených a neoblečených osob