Prosba o spolupráci s forografkou Ditou Pepe

Žádosti a návrhy pro účast komunity ČEPEK na projektu, studii, odborné práci či výzkumu - v případě zájmu se nezdráhejte založit téma a požádat o spolupráci!
Martin Fafejta
Registrovaný uživatel
Pohlaví: Muž
Kontakt: martin.fafejta@upol.cz
Výkřik do tmy: Jsem sociolog, který se zabývá problematikou sexuálních menšin.
Dostal: 23 poděkování

Prosba o spolupráci s forografkou Ditou Pepe

Nový příspěvek od Martin Fafejta »

Fotografka Dita Pepe mne požádala o spolupráci na projektu o lásce, v jehož rámci by se chtěla sejít i s někým z pedofilní komunity. Není třeba se obávat, že by šlo o focení portrétů. Zde je její dopis:

Jmenuji se Dita Pepe. Jsem fotografka - http://www.ditapepe.cz" onclick="window.open(this.href);return false;. Fotografii vnímám jako způsob terapie, komunikaci s lidmi, prožívání situací a témat, které bych v rámci jiné profese nemohla reálně zažívat. Pracuji vždy dlouhodobě na nějakém tématu a skrze toto téma se mi daří poznávat věci, které bych dříve nechápala a snadno mohla odsoudit. Pracovala jsem na tématech týkající se identity člověka - soubor se jmenuje Autoportréty 1999- 2014, protože jsem vyrůstala v rodině, ve vztazích, které nebyly ideální, a vždy jsem toužila žít lépe a jinak než mí rodiče. Další práce Měj ráda sama sebe se týká základního předpokladu z psychologie, že člověk, aby mohl milovat ostatní, musí přijmout sám sebe. Kniha vznikla ve spolupráci s knižní dokumentaristkou a nakladatelskou Bárou Baronovou. Další projekt Slečny byl o neprovdaných ženách. Posledním ukončeným projektem byla kniha Intimita o pohledu šesti žen na pojem intimita. Obdobná práce vznikala i v Japonsku, Johannesburgu a Sydney.