Kampaň České televize

Reakce na články z médií (tisk, rozhlas, televize, internet, ...) a diskuze o nich.
Uživatelský avatar
Kasz
Administrátor
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 4
ve věku do: 12
Kontakt: kasz@protonmail.com
Výkřik do tmy: Alleinka ♥
Příspěvky: 5128
Dal: 1155 poděkování
Dostal: 2427 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Kampaň České televize

Nový příspěvek od Kasz » pátek 26. 8. 2011, 19:34:57

Na ČT ve zprávách říkali, že v září proběhne kampaň pro rodiče o možném negativním vlivu dlouhého vysedávání dětí před TV, mezi jinými by se měl na obrazovkách objevit i tento spot:

[odkaz na YouTube smazán => nefunkční video]

A tady je další:

[odkaz na YouTube smazán => nefunkční video]
Uživatelský avatar
Kasz
Administrátor
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 4
ve věku do: 12
Kontakt: kasz@protonmail.com
Výkřik do tmy: Alleinka ♥
Příspěvky: 5128
Dal: 1155 poděkování
Dostal: 2427 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od Kasz » pátek 26. 8. 2011, 19:42:25

A tady jsem našel další zajímavé (možná známé) klipy:

[odkaz na YouTube smazán => nefunkční video]



Myslím, že tato nebo podobná videa pustím dětem ve škole.
Uživatelský avatar
Kasz
Administrátor
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 4
ve věku do: 12
Kontakt: kasz@protonmail.com
Výkřik do tmy: Alleinka ♥
Příspěvky: 5128
Dal: 1155 poděkování
Dostal: 2427 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od Kasz » pátek 26. 8. 2011, 19:58:55

A do třetice dnes ještě (krásná holčička):



Akorát neumím německy, tak nevím, o co vlastně jde.
Uživatelský avatar
lsiv
Registrovaný uživatel
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Chlapci i dívky
ve věku od: 9
ve věku do: 12
Výkřik do tmy: Pedofilie-dar,nebo prokleti?
Příspěvky: 208
Dal: 2 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od lsiv » sobota 27. 8. 2011, 1:02:54

Krasna princezna!

Armut(nem.)=chudoba,nouze.

Jedna se tedy o jakysi fond ci nadaci,pro pomoc detem z nemajetnych rodin (detem opustenym).



Safe Internet - social spot child Romanian children Romania kids :

Zlatovlaska je naprosto oslnujici ..ale ten konec ? Az mi prejel hruzou mraz po zadech...
Ja bych si dovedl v takovem pristupu ke kontaktu s ditetem spise predstavit sadistu a vraha z filmu "Stalo se za bileho dne"(http://www.csfd.cz/film/124966-stalo-se-za-bileho-dne/. Ten by treba mohl takovou metodu seznameni a obelsteni pouzit(pokud by ovsem mel k dispozici pocitac a internet).
Opravdu nevim,ja tedy pedofil jsem,ale v takovychto vecech vidim nejen cin proti lidske dustojnosti,ale hlavne i proti jakekoliv ucte k diteti..

Kdybych byl ditetem a takovy klip by mi nekdo ukazal,asi bych se brzy stal pacientem detskeho psychiatra.

To se mi zase budou zdat nocni mury.. :´(
Naposledy upravil(a) lsiv dne pátek 2. 9. 2011, 10:29:08, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
efix
Čestný člen skupiny ČEPEK
Pohlaví: Muž
Výkřik do tmy: Dětský smích je stejně nejkrásnější zvuk :)
Příspěvky: 610
Dal: 83 poděkování
Dostal: 206 poděkování

Novinky: Klipy ukazují šokující projevy dětí ovlivněných tv

Nový příspěvek od efix » čtvrtek 1. 9. 2011, 13:29:44


Vaše dítě, vaše televize, vaše zodpovědnost. Pod tímto mottem běží od 1. září na České televizi, Nově, Primě a TV Barrandov tři emotivní spoty, které mají posílit zodpovědnost rodičů za to, na co se dívají v televizi v pozdních nočních hodinách.

Klipy, které byly vyrobeny v roce 2007 v Rumunsku, zakoupila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), nově je adaptovala na české prostředí a nadabovala. Přišlo to na 60 tisíc korun.

Tři velmi odvážné a diskusi vyvolávající spoty se jmenují Půlnoc, Oslava a Metro zobrazují někdy až šokující projevy dětí inspirované sledováním nevhodným televizních pořadů. Například ve spotu Oslava malé dítě na oslavě narozenin začne jako šílené bodat nožem do dortu a poté na nůž napíchne svého plyšového medvídka.

Rada se k tomuto kontroverznímu kroku odhodlala poté, co ze sociologických výzkumů vyplynulo, že téměř polovina dětí ve věku 4 až 14 let má televizor ve svém pokoji a každý druhý rodič ve výzkumu přiznal, že se nezajímá o to, jaké pořady jeho dítě v televizi sleduje.

„Jsme přesvědčeni, že jedině takto sugestivním sdělením lze rodiče přimět k zamyšlení, jakým způsobem dovolujeme našim dětem konzumovat televizní program. Faktem totiž zůstává, že ovladač od televizoru v konečném důsledku drží v ruce vždy rodiče, respektive měli by ho držet,“ uvedla na čtvrteční tiskové konferenci, která spoty představila, předsedkyně Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Kateřina Kalistová.



Po rozkliknutí článku dostupná videa. Z gl pohledu doporučuji ke shlédnutí hlavně klip metro. :[

Docela zajímavé, nedělám si iluze, že by to mohlo mít nějaký velký vliv, ale snaha se cení. Třeba si to pár rodičů uvědomí.



Praha – Vaše dítě, vaše televize, vaše zodpovědnost je heslo nové kampaně Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Má upozornit rodiče na vzrůstající počet hodin, které jejich děti tráví před obrazovkou bez ohledu na běžící program. Na všech celoplošných televizích se klipy budou objevovat od dnešního dne. Pokud se kampaň osvědčí, budou se spoty objevovat mezi pořady až do února.

„Už více než rok má rada za úkol zvyšování mediální gramotnosti, jejíž součástí je i prevence. Tato kampaň je prvním krokem vůči konzumentům mediálním sdělením, tedy dětem a jejich rodičům,“ vysvětlila při dnešním představení klipů předsedkyně rady Kateřina Kalistová. Potvrdila, že televize odvysílají spoty zdarma, a to i přesto, že podzim je inzertně nejexponovanější období, které si rada mohla vybrat.

„Dnešní 13leté dítě vidělo v televizi asi 52 tisíc vražd, znásilnění, ozbrojených přepadení a loupeží, přičemž dítě stráví v průměru 25 hodin týdne před obrazovkou,“ upozornila Kalistová s tím, že i když hraje velký vliv dispozice, pohlaví i prostředí dětí, je vliv televize silný. Nejohroženější jsou nicméně děti do 12 let, které nejsou dostatečně schopné odlišit fikci od reality.

Kampaň sestává ze tří spotů, které si nechal původně vypracovat rumunský mediální regulátor v roce 2007. Vedle chlapce, který v noci s obavami sleduje noční program, zatímco rodiče spí, se v dalších klipech představí také malý oslavenec, který s krájecím nožem agresivně rozkuchá narozeninový dort, nebo dívenka tančící v metru jako striptérka u tyče. „Podle posledních průzkumů se 90 procent dětí setkalo s nepřístupným filmem nebo pořadem,“ uvádí jeden z motivů kampaně předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.

Kampaň si klade za hlavní cíl upoutat pozornost rodičů k fenoménu televize v souvislosti s jejich ratolestmi. „Předpokládáme, že kampaň zafunguje, protože spoty jsou natočeny velmi emotivně, některé až drasticky, takže to diskusi určitě vyvolá,“ míní ředitel pro obchod a marketing ČT Robert Kvapil. Rada spouští obdobnou kampaň poprvé, samotné klipy se ve vysílání objeví v čase, kdy budou s největší pravděpodobností sedět před televizí právě děti. Podle Kalistové ale prošly důkladnou analýzou a ředitelka si je jista, že nemůžou způsobit žádné narušení vývoje dětí.

Klipy už se vysílaly i v dalších zemích, česká RRTV je koupila v Rumunsku, kde se setkaly s velkým ohlasem. Podobný osud čekal kampaň i u maďarských televizních diváků. „Rumunsko je na tom velmi dobře, co se týče kreativity v reklamě, rozhodně lépe než Česko. Takhle dobrý koncept bychom tady asi nenašli,“ tvrdí odborník na reklamu Jan Patera.



EDIT by Kasz: Kasz přesunul tento příspěvek od efix z jiného tématu do tohoto tématu z důvodu duplicity.
Dítě je úžasná bytost. Dej mu najevo lásku, ale opatrně. Zájmy dítěte jsou důležitější než tvoje. I když bys měl možná rád víc než jen pusu, nemůžeš. Nesmíš. Zradil bys sám sebe a ublížil tomu, koho jsi miloval. Nepodporuj tedy ubližování dětem ani jeho produkty, dětskou pornografii.
Uživatelský avatar
Kasz
Administrátor
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 4
ve věku do: 12
Kontakt: kasz@protonmail.com
Výkřik do tmy: Alleinka ♥
Příspěvky: 5128
Dal: 1155 poděkování
Dostal: 2427 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od Kasz » čtvrtek 1. 9. 2011, 13:59:48

A už je to tady:

ČT, Prima, Nova a TV Barrandov začínají vysílat klipy, které mají připomenout rodičům, jak může děti negativně ovlivnit sledování nevhodných televizních pořadů. Kampaň Rady pro rozhlasové a televizní vysílání cílí na děti do 12 let, které jsou nejnáchylnější k přejímání špatného chování.

"Spoty mají názvy Půlnoc, Oslava a Metro a zobrazují šokující projevy dětí, inspirované sledováním nevhodných televizních pořadů. Vliv televize dnes zasahuje v obrovské míře prakticky celou populaci, ovlivňuje lidskou psychiku a chování, přičemž právě dětský divák je mimořádně náchylný ke kopírování negativních vzorců chování," říká předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.

Kampaň s názvem Vaše dítě, vaše televize, vaše zodpovědnost je zaměřená na děti mladší 12 let. Teprve v tomto věku začínají podle jejích autorů spolehlivě rozlišovat mezi fikcí a realitou.

"Údaje pro Českou republiku uvádějí, že dnešní třináctileté dítě vidělo v televizi asi 52 tisíc vražd, znásilnění, ozbrojených loupeží a přepadení. Přičemž dítě stráví před obrazovkou průměrně 25 hodin každý týden," předložila Kalistová fakta.

Přesto upozornila, že by bylo chybné dětem televizi zakázat. "Došlo by k vyloučení dětí ze sociální sítě," vysvětlila. Kampaň má pouze přimět rodiče, aby zodpovědněji kontrolovali, co jejich děti sledují.

Podle výzkumu Institutu komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK v Praze má vlastní televizor v pokojí každé druhé dítě a téměř polovina rodičů se nezajímá o to, co si děti pouštějí.

Spoty vznikly v roce 2007 v Rumunsku, kde podle Kalistové měly značný dopad na společnost. Tehdy šlo o reakci na šokující průzkumy, podle nichž děti trávily víc času u televize než ve škole, a to bez dohledu rodičů.

RRTV je letos odkoupila a i s českým dabingem za ně zaplatila zhruba 60 tisíc korun. Vysílací čas poskytují televize zdarma v rámci projektu zvyšování mediální gramotnosti.

Klipy se v televizi budou objevovat většinou ve večerních hodinách, aby byly co nejúčinnější, slíbila Kalistová. Doufá, že bude mít kampaň alespoň podobný ohlas jako v Rumunsku před čtyřmi lety.

Autor: David Březina
Uživatelský avatar
efix
Čestný člen skupiny ČEPEK
Pohlaví: Muž
Výkřik do tmy: Dětský smích je stejně nejkrásnější zvuk :)
Příspěvky: 610
Dal: 83 poděkování
Dostal: 206 poděkování

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od efix » čtvrtek 1. 9. 2011, 16:44:41

kasz: Vidíš, ani jsem si toho nevšiml. Nechtěl bys tomuhle tématu trochu upravit název, aby byl trochu výstižnější? Přeci jen pouze "kampaň čt" je takove nicneříkající.
Dítě je úžasná bytost. Dej mu najevo lásku, ale opatrně. Zájmy dítěte jsou důležitější než tvoje. I když bys měl možná rád víc než jen pusu, nemůžeš. Nesmíš. Zradil bys sám sebe a ublížil tomu, koho jsi miloval. Nepodporuj tedy ubližování dětem ani jeho produkty, dětskou pornografii.
Uživatelský avatar
Kasz
Administrátor
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 4
ve věku do: 12
Kontakt: kasz@protonmail.com
Výkřik do tmy: Alleinka ♥
Příspěvky: 5128
Dal: 1155 poděkování
Dostal: 2427 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od Kasz » čtvrtek 1. 9. 2011, 22:23:07

efix píše:Nechtěl bys tomuhle tématu trochu upravit název, aby byl trochu výstižnější?
Navrhni tedy nový název.
Uživatelský avatar
Fx100d
Administrátor
Pohlaví: Muž
Bydliště: ČR/Německo
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 3
ve věku do: 10
Kontakt: fx100d@centrum.cz
Výkřik do tmy: yeelow (10.05.2010 22:04): njn, ty jsi ten dentální úchyl :D
Příspěvky: 569
Dal: 134 poděkování
Dostal: 187 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od Fx100d » středa 7. 9. 2011, 9:26:39

Včera jsem četl v novinách, že tato kampaň se netýká jen ČT, ale klipy by měli běžet i na jiných televizích. Přijde mi ale velmi smutné, že klipy apelují na rodiče a vedení televizí se nad problémem evidentně ani nezamyslelo. Pravda je, že rodiče často děti nechávají koukat na televizi až příliš, ale ikdyž tomu tak není, může dítě přebírat z televize negativní vzory. V dnešní době nemají rodiče takové podmínky, aby výchově svých dětí mohli věnovat maximum času. Musí chodit do práce a děti se často ze školy vrací dříve než rodiče. V tu dobu není pro dítě problém si televizi pustit a třeba během práce na domácím úkole nebo přípravě jídla mohou mít televizi puštěnou. Nevěřím tomu, že i odpovědní rodiče doma televizi zajistí tak, aby si jí děti nemohly pustit bez jejich přítomnosti.

A zde se dostávám k jádru problému. Když se kouknete na televizní program, zjistíte, že například televize Prima nebo Nova vysílá celý den prakticky převážně krimiseriály ve kterých se řeší vraždy, znásilnění a podobné věci. Není tak trochu vinou i televizí samotných, že děti mohou sledovat takové věci? Když k tomu ještě přidám krimizprávy na Primě, což je evidentně pořád málo násilí, jinak si zprávy nazvané krimi plus nedokážu vysvětlit, vytváří ten celodenní program dojem, jako by kriminalita byla úplně běžnou věcí která nás obklopuje a hodnoty jako vzdělání nebo mezilidské vztahy nejsou důležité.

Hlavně že erotické filmy jsou vysílány po 22 hodině večerní, přitom v těchto typech filmlů je zobrazen dobrovolný sexuální kontakt dvou dospělých a převážně natočený tak, aby nebylo vidět nic detajlně, prostě se tam mazlí dva lidé v posteli. Naproti tomu lze i o víkendu dopoledne koukat na seriál, ve kterém se řeší vyloženě znásilnění a k tomu spojené s vraždou. Pravda, že konkrétně to znásilnění není vidět, ale detajly lidských ostatků tam vidět často jsou a mrvá těla také. Říkám si pak, jak může lehce erotický film dětem ublížit více, než film ve kterém se vyšetřovatelé snaží dopídit jak byla technicky provedena například sexuální vražda.

Podle mého selského rozumu je takový krimiseriál daleko škodlivější než erotický film, popřípadě film s jednou mírně erotickou scénou. Nicméně si myslím, že obojí by se mělo vysílat po 22 hodině večerní, popřípadě by měla vzniknout televizní stanice s podobným obsahem, která by se dala na televizoru zablokovat pod dětský zámek. Svalovat v tomto případě vinu na rodiče je nesmysl a radějiu bych u vedení televizí uvítal změny ve skladbě pořadů vysílaných přes den a o víkendu, než poukazovat na to, že televize děti může negativně ovlivnit.

Přijde mi to, jako bych založil zájmový kroužek pro celou rodinu a věnoval se tam dětem nevhodným aktivitám a pak apeloval na rodiče, že tento kroužek může děti negativně ovlivnit, není to postavené tak trochu na hlavu? *scratch*
Pedofilie mi něco vzala, ale mnohem více dala. To, co mi vzala, bez toho se obejdu. To, co mi dala, už bych nikdy nechtěl ztratit.
Uživatelský avatar
Tomi
Registrovaný uživatel
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 4
ve věku do: 12
Výkřik do tmy: Nejkrásnější na světě je dětský smích
Příspěvky: 106
Dal: 6 poděkování
Dostal: 11 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od Tomi » středa 7. 9. 2011, 10:34:47

Fx má pravdu... Už několikrát se mi stalo že... Např. 12hod dopoledne dávaly nějaký film pak tam flákly reklamu no a co jsem neviděl najednou naskočila reklama na deodorant FA no a tam nahatá ženská jak se sprchuje a vůbec jim tam nevadí že má odhalená prsa takže takhle...Sice to děti asi vidí i doma když se maminka převléká ... No nevím. Co Vy si o tom myslite?
Co je malé to je hezké.... Néé, co je menší je ještě krásnější ..
Uživatelský avatar
Fx100d
Administrátor
Pohlaví: Muž
Bydliště: ČR/Německo
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 3
ve věku do: 10
Kontakt: fx100d@centrum.cz
Výkřik do tmy: yeelow (10.05.2010 22:04): njn, ty jsi ten dentální úchyl :D
Příspěvky: 569
Dal: 134 poděkování
Dostal: 187 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od Fx100d » středa 7. 9. 2011, 10:43:55

Tomi píše:Fx má pravdu... Už několikrát se mi stalo že... Např. 12hod dopoledne dávaly nějaký film pak tam flákly reklamu no a co jsem neviděl najednou naskočila reklama na deodorant FA no a tam nahatá ženská jak se sprchuje a vůbec jim tam nevadí že má odhalená prsa takže takhle...Sice to děti asi vidí i doma když se maminka převléká ... No nevím. Co Vy si o tom myslite?
Nahota dětem rozhodně neublíží, ikdyž je dost paradoxní, že se jakékoliv vyjádření sexuality přesouvá do vysílání po 22. hodině, ale sexuální podněty jsou přítomny pomalu v každé reklamě, v tom máš pravdu.

Nicméně já psal spíše o tom, že v těch 12 hodin je možné vidět například v seriálu Sběratelé kostí nejen lidské ostatky v různém stádiu rozkladu, ale často jsou zde i jakési záběry při kterých je zobrazen moment jak kost například praskla a podobně. Scény při kterých se střílí a teče krev jsou běžné v televizi po celý den!

Snažil jsem se ukázat jak se děti snažíme chránit před pohledem na milostný akt dvou dospělých a přes den jim před oči cpeme patologické chování v podobě rvaček, vražd a znásilnění, co z toho dětem opravdu ublíží?
Pedofilie mi něco vzala, ale mnohem více dala. To, co mi vzala, bez toho se obejdu. To, co mi dala, už bych nikdy nechtěl ztratit.
Uživatelský avatar
Tomi
Registrovaný uživatel
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 4
ve věku do: 12
Výkřik do tmy: Nejkrásnější na světě je dětský smích
Příspěvky: 106
Dal: 6 poděkování
Dostal: 11 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od Tomi » středa 7. 9. 2011, 11:22:50

To jako máš taky pravdu... Někdy u těch Zběratelů kostí jsou scény z kterých je blbě i mě...
Co je malé to je hezké.... Néé, co je menší je ještě krásnější ..
Uživatelský avatar
ksoft

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od ksoft » středa 7. 9. 2011, 16:53:49

FX100D a TOMI

Máte naprostou pravdu když sem se staral o dite televizi sem nepouštel. S vinimkou nejakych pohádek a takových programu pro deti. Spiš sem televizný programy pro deti viužival pro motivaci ditete necoho dosáhnout. Napr. učeni tance, kresleni divadelne sceny atd..

Udelal sem jeden experiment s detma v ČR a to takovej kde sem sledoval reakce deti na kriminalitu u televize. Sem jim pustil film kriminalnov tematikou.Pak sem se jich zeptal jake maji stoho pocity. vubec nevedeli že se jednalo o neco vymysleneho a brali to ako realitu. Jak piše FX100D.

Pak dalšima s detm sem udelal to tež a stým že sem jim sdelil že se jedna o divadelne predstavenie a že vše je jen hrane a nic stoho se neodohrava doopravdy neco jako divadelna pohadka pro deti.
Tyhle deti si to uvedomily a vubec tomu nedavali nejakej vyznam proste jen divadlo pro dospele.

Stoho vyplinulo že ak by se rodiče trochu zaijmali o medialnu vychovu když vedi že v televizy je nasielie pak by se minimalizavaly dusledky negativneho spravania a kopirovania.

Vek deti 6 -10 let

Stohohle zaveru mám nazor že rodiče by se měli zamerat na teoriu medialnej výchovy (vysvtelenie že se jedna o divadlo pro dospele) a škola by se měla zamerat na prax to znamená delat s detma divadeln predstavenia pro jine deti aby pochopili že to co se odohráva v televizy je jen pro zabavau tak ako oni zabavaju svoje obecenstvo.

ksoft
Uživatelský avatar
lsiv
Registrovaný uživatel
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Chlapci i dívky
ve věku od: 9
ve věku do: 12
Výkřik do tmy: Pedofilie-dar,nebo prokleti?
Příspěvky: 208
Dal: 2 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Re: Kampaň České televize

Nový příspěvek od lsiv » pátek 9. 9. 2011, 11:12:04

Ksoft to vystihuje uplne presne.
Jsou veci,se kterymi my nic delat nemuzeme-tzn. TV potrebuji vydelavat penize= sledovanost poradu v prubehu celeho dne vysilani,a dospelaky to nasili proste vzrusuje,uspokojuje,anebo jim to pomaha se zbavovat od jejich vnitrnich komplexu event. od svych agresivnich myslenek.
V dobach,kdy nebyla televize,existovaly napr. verejne popravy atd..

Vsechno zalezi na rodicich a vychovatelich deti. Jen ti mohou detem vysvetlit a naucit je,spravne se ve vecech a v lidskych cinech orientovat.




lsiv
Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti