Ahoj!

Sekce pro příspěvky nových členů fóra - po registraci zde založte nové téma a prozraďte nám pár drobností o sobě, nebo nás jen pozdravte!
Uživatelský avatar
Sněhulák
Registrovaný uživatel
Líbí se mi: Chlapci
ve věku od: 6
ve věku do: 15
Výkřik do tmy: "Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská blbost. Přičemž tou první si nejsem zcela jist." (Albert Einstein)
Příspěvky: 26
Dal: 5 poděkování
Dostal: 11 poděkování

Ahoj!

Nový příspěvek od Sněhulák »

Ahoj,
bylo mi řečeno, že toto fórum je fajn, tak jsem se zaregistroval. :)
Moc zajímavého toho o sobě napsat nemůžu - je mi 23, studuji VŠ a stejně jako ostatní trpím společenskými předsudky. Kromě toho mě sžírá takřka naprostá absence jakýchkoli kontaktů s kutíky, pročež jsem si dal předsevzetí, že to co nejdřív změním, neboť se domnívám, že bych dosavadním způsobem už moc dlouho žít nedokázal. Zatím to mám tak, že například nerad sleduji filmy o dětech (pokud se zrovna nejedná o BL-film, s jehož vyzněním se můžu ztotožnit) a nepříjemně snáším každodenně tucty kluků po ulicích nebo v hromadné dopravě. Kvůli lítosti, že do jejich světa nepatřím, žádného neznám a nikdy jsem nepoznal. Předpokládám, že tento stav by se radikálně změnil, pokud bych se nějakým způsobem vzchopil a nějakou činnost s dětmi (s kutíky) si našel. Doufám, že se to podaří.
Smekám před snahou komunity svádět krajně nerovný boj s veřejným míněním a hysterií a přeji hodně sil do budoucna. Nejsem asi příliš aktivním jedincem, ale kdybych mohl v tomto úsilí nějak pomoct, budu se snažit.
Momentálně mě nic víc nenapadá, zdravím všechny!
Tito uživatelé poděkovali autorovi Sněhulák za příspěvky (celkem 6):
Kasz, Dan, nabokov, Silesia, Deda, radoslav
Uživatelský avatar
Myš
Čestný člen skupiny ČEPEK
Bydliště: Mám
Líbí se mi: Chlapci
ve věku od: 8
ve věku do: 15
Kontakt: [email protected]
Výkřik do tmy: Všimli jste si letos, kolik se urodilo jmelí?
Příspěvky: 906
Dal: 145 poděkování
Dostal: 822 poděkování

Re: Ahoj!

Nový příspěvek od Myš »